Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

ΤΡΟΥΦΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ


Σήμερα που είναι του Αγ. Ευθυμίου γιορτάζει ο Μάκης μου.
Όπως πάντα τους γιορτάζω μαζί 2 σε 1, τον Θάνο μου και τον Μάκη μου. Ούτως ή άλλως αυτοί είναι αυτοκόλλητοι.
Ετσι και φέτος, τα αυτοκολλητάκια είπαν να πρωτοτυπίσουν: Αντί μιας ημέρας να κρατήσουν 4-5 ημέρες τα ξενύχτια, αντί φοβερών εδεσμάτων να αρκεστούν στις σουπίτσες και αντί διαφόρων οινοπνευματοειδών να πίνουν ρακόμελα.
Κι εγώ για δωράκια να πηγαίνω πότε στον έναν και πότε στον άλλο αντιπυρετικά και θερμόμετρα.
Μιλάμε για τρελλά κέφια και super διασκέδαση!!!! Πάντως, τέτοιο συγχρονισμό ακόμη και στην ίωση μόνο αυτοί οι 2 θα μπορούσαν να κάνουν!!!!!

Βέβαια, εγω εσας, παρόλα τα τρεξίματα, δεν σας ξέχασα και το κερασματάκι μου το προσφέρω, σαν καλή οικοδέσποινα.

Τρουφάκια κορμού καρύδας


Κοπιάστε να κεραστείτε και μην φοβάστε, έτσι δεν κολλάτε.......



Share
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...