Τρίτη 20 Απριλίου 2010

ΜΠΡΟΚΟΛΟΜΑΦΙΝΑΚΙΑ


Μπρόκολο. Ο πρωταθλητής των λαχανικών!!! Είναι πλούσιο σε βιταμίνες, ασβέστιο, σίδηρο και πολλά άλλα. Έχει αντικαρκινικές ιδιότητες, προφυλάσσει απο καρδιοπάθειες, ενισχύει την άμυνα του οργανισμού, κάνει καλό στα μάτια.........
Το ιδανικότερο, για να αποκομίσουμε τις οφέλειές του, είναι να το καταναλώνουμε 3 φορές την εβδομάδα.
Δυστυχώς πολλοί το αποφεύγουν, κυρίως μικρά παιδιά. (Όπως και τα 2 "παιδιά" μου...)
Γι αυτό και εγώ βρήκα συνταγή για μαφινάκια με μπρόκολο (έχω αδυναμία στην μαφινιέρα μου) και τρώνε μικροί και μεγάλοι και δεν λένε τίποτα......
Δοκιμάστε τα κι εσείς!!

Για την παρασκευή τους χρειαζόμαστε:

200 γραμ. μπρόκολο (φουντίτσες)
1 3/4 κούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κουταλάκια γλυκού μπέικιν πάουντερ
1/4 κούπας λιωμένη μαργαρίνη ή αραβοσιτέλαιο
1 αυγό ελαφρά χτυπημένο
1 κούπα γάλα (+2-3 κουταλιές σούπας)
ελάχιστο σκόρδο σε σκόνη
3/4 κούπας τυρί γκούντα τριμμένο
1 κούπα ζαμπόν τριμμένο
2 κουταλιές σούπας τριμμένο κρεμμύδι
ελάχιστο αλάτι

Σε νερό που βράζει, ζεματάμε για 5΄ το μπρόκολο. Σουρώνουμε και αφήνουμε να στραγγίξει καλά. Κατόπιν, το ψιλοκόβουμε ή το λιώνουμε με το πηρούνι.
Σε ένα μπολ αναμειγνύουμε το αλεύρι με το μπέικιν και το αλάτι. Προσοχή, χρειάζεται ελάχιστο, μία μικρή πρέζα ώστε να μην γίνουν τα μαφινάκια αλμυρά, διότι και το τυρί αλλά και το ζαμπόν έχουν αλάτι.
Σε μία λεκάνη βάζουμε το γάλα, το λάδι και το αυγό. Ανακατεύουμε.
Προσθέτουμε το μπρόκολο, το κρεμμύδι, το σκόρδο και το αλεύρι. Αναμειγνύουμε καλά.
Προσθέτουμε το τυρί αλλά και το ζαμπόν που το έχουμε τρίψει στον χοντρό τρίφτη. (Αν χρησιμοποιήσουμε φέτες, τότε απλά τις ψιλοκόβουμε).
Ανακατεύουμε καλά, ώστε να ομογενοποιηθούν τα υλικά μας. Αν δούμε ότι έχουμε πολύ πηχτό χυλό, προσθέτουμε λίγο γαλατάκι ακόμη. Πρέπει να βγεί τόσο πηχτός, ώστε μόλις να πέφτει απο το κουτάλι.
Λαδώνουμε καλά την μαφινιέρα μας και μοιράζουμε το μείγμα στις υποδοχές της.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς, για 30΄ περίπου, μέχρι να πάρουν χρώμα.
Καλή επιτυχία!!!



Share

14 σχόλια:

Pansofix είπε...

απο τα πιο ιδιαιτερα μαφινς που εχω δει!!! πολυ θα ηθελα να δοκιμασω!!! καλημερα!!!

Asteri (Maria) είπε...

Μμμμμ θα είναι πολύ νόστιμο.

Φιλιά
Καλημέρα

Penelope είπε...

Ίσως και να είναι ένας καλός τρόπος για να με "πείσετε" να φάω μπρόκολο!
Διάβάζεται πολύ γαργαλιστικό το όλο αποτελέσμα Εύη μου.
Καλή σου μέρα.

painter είπε...

Πάντα πρωτότυπη Ευάκι μου!!! Λαχταριστά φαίνονται τα μπροκολομαφινάκια σου... Καλή ιδέα, μπορεί να τα φάνε και τα παιδιά...

Καλημέρα!!!

ellxrys είπε...

Πολύ ιδιαίτερη και έξυπνη συνταγή για να κάνουμε τα παιδιά να φάνε μπρόκολο.
Μπράβο Εύη πάντα ευρηματική !!

The Dark Chef είπε...

Θα πρέπει να γίνονται πολύ νόστιμα τα μάφινς με μπρόκολο! Και σαν αλμυρό κέικ φαντάζομαι, μπορούμε να φτιάξουμε την ίδια συνταγή?
Καλό μεσημέρι και πολλά φιλιά!

elen είπε...

Μιαμ μιαμ ωραία ιδέα!!και για τα παιδάκια ότι πρέπει. Πολλά φιλιά φιλεναδίτσα μου:)

Αλεξάνδρα είπε...

Εγω φτιάχνω κέικ με παντζάρι με μπρόκολο δεν έχω δοκιμάσει ποτέ...καλή ιδέα!!!!

Μπράβο Ευακι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!!ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ.ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Λοιπόν, το μπρόκολο παραδόξως το τρώνε και τα δυο παιδιά μου, ακόμα και το ... μίζερό μου;-)
Νομίζω ότι αυτά τα μαφινάκια θα τους ενθουσιάσουν!
Φιλιά Ευάκι!!

Thalassenia είπε...

Δεν προλαβαίνω να διαβάσω αλλά όταν δέσουν τα καλοκαιρινά μπρόκολα που έχω στην αυλή, θα επιστρέψω.

Φιλιά θαλασσένια.

Athina(Sugar Buzz) είπε...

Το μπρόκολο το λατρεύω!Και είμαι περίεργη να δοκίμαζα με τέτοια συνταγή!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τι τραβούν τα λαχανικά όταν πέσουν στα χέρια μας!!!

polyfreelance.blogspot.com είπε...

Τέλεια η συνταγή για τα μπροκολομαφινάκια .Θα την δοκιμάσω για τα παιδιά μου που δεν δέχονται ούτε να το δοκιμάσουν το μπρόκολο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...