Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

ΚΕΜΠΑΠ ΜΕΛΙΤΖΑΝΑΣ


Φέτος οι μελιτζάνες στο σπιτικό μας είχαν την τιμητική τους!!! Τις μαγειρέψαμε με όποιο τρόπο υπήρχε... Μια συνταγή όμως, είχα βάλει στο μάτι και όλο την ανέβαλα. Τελικά όμως, πήρα τις σωστές μελιτζάνες και την εκτέλεσα!!! Σιγά μην μου ξέφευγε.....
Φυσικά μιλάω για την συνταγή της φίλης Γαστεροπλήξ, κεμπάπ μελιτζάνας.
Οποιος λατρεύει τις μελιτζάνες, δεν μπορεί παρά να λατρέψει και αυτή την συνταγή.

Φυσικά δεν θα γράψω υλικά και εκτέλεση, γι αυτά θα απευθυνθείτε στην ειδική όπου και τα περιγράφει αναλυτικά, απλά θα αναφέρω κάποιες μικρές αλλαγές που έκανα ελπίζοντας ότι η "δασκάλα", θα με συγχωρέσει!!!!

- Τις μελιτζάνες πριν τις γεμίσω, τις πέρασα 2 στροφές απο το τηγάνι.
- Σε 6 μεγάλες μακρουλούτσικες μελιτζάνες, έβαλα 400 γραμ. κιμά. Δεν ξέρω γιατί αλλά τα 250 γραμ. που πρότεινε η συνταγή, μου φάνηκαν λίγα... Ευτυχώς βέβαια γιατί αποδείχτηκε σωστή η ποσότητα μιας και τον πήρε όλον. Ισως να ήταν μεγάλες οι μελιτζάνες και ίσως να έκανα περισσότερες τομές.
- Πρόσθεσα και 2 φέτες ψωμάκι στιμμένο και λίγο κίμινο στο μείγμα του κιμά.
- Επίσης αύξησα την ποσότητα της ντομάτας προσθέτοντας και 3/4 χυμό συμπυκνωμένο και πριν το ψήσιμο περιέχυσα τις μελιτζάνες με λίγο ελαιόλαδο.

Φυσικά το φαγητό το συνοδεύσαμε με κρασάκι πίνοντας κι ένα ποτηράκι παραπάνω στην υγειά της φίλης μας (άλλο που δεν θέλαμε.....)
Καλή επιτυχία σε όποιον επιχειρήσει να το μαγειρέψει!!!!



Share

7 σχόλια:

mia maria είπε...

Πολύ λαχταριστό! Εγώ βέβαια δε θα το φτιάξω, δε θα το φάει κανείς, γιαυτό παίρνω το μεζεδάκι μου και φεύγω! Φιλιά!

Sotirios Priftis είπε...

Πολύ καλό πιάτο φαίνεται.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αμάν τι έχουμε εδώ, κρίμα που είσαι μακριά, προφανώς η δοσολογία διαφέρει, λόγω μεγέθους, απαιτητικιά!!!!!!! χαχαχα!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Την έχω βάλει κι εγώ στο μάτι αυτή τη συνταγή, μιας και και είμαι γνωστή ... μελιτζανού, με ξεσήκωσες για τα καλά τώρα.
Θα μελετήσω προσεκτικά και τις αλλαγές που έκανες!
Φιλιά!

Lila Xagorari είπε...

Αν και έχω φτιάξει πολλές μελιτζανοσυνταγές της γαστερόπληκτος φίλης μας, αυτή μου ξέφυγε. Έχω κι εγώ μελιτζάνες ακόμη στον κήπο μου οπότε πάει για άμεση εκτέλεση!

Δημιουργία είπε...

Την εχω δει τη συνταγη στης Γαστεροπληξ.Οι μελιτζανες αγαπημενες.

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Χαlki καλωσόρισες στη κουζίνα μου!!!

@Μεγαλομαμά, γαστεροπλήξ,Έλενα, Λίλα, Δημιουργία, πάρτε μεζεδάκι όσο θέλετε... Ομως όταν το μαγειρέψετε περιμένω να ανταποδώσετε το κέρασμα!!!

Φιλιά σε όλους :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...