Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

ΚΕΙΚ ΜΗΛΟΥ


Φθινοπώριασε για τα καλά!! Σήμερα λοιπόν, θα τιμήσουμε τα μηλαράκια που είναι στα πάνω τους αυτή την εποχή, φτιάχνοντας ένα κεκάκι. Οτι πρέπει για τον καφέ μας!! Κοπιάστε!!!!

Για την παρασκευή του θα χρειαστούμε:

3 κούπες αλεύρι up
2 κούπες ζάχαρη
1 κούπα μαργαρίνη σε θερμοκρασία δωματίου
2 αυγά
2 βανιλίτσες
1/3 κούπας χυμό μήλου ή άλλου φρούτου
2 κουταλάκια γλυκού κανέλα
στην μύτη του κουταλιού γαρύφαλο και μοσχοκάρυδο
1/2 κουταλάκι γλυκού σόδα
2 κουταλιές σούπας κονιάκ
1 κουταλιά σούπας χυμό λεμονιού
3 μεγάλα μήλα ξυσμένα στο χοντρό τρίφτη
1/2 κούπα σταφίδες
1/2 κούπα καρύδια ψιλοκομμένα


Χτυπάμε με το μίξερ, το βούτυρο και την ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν.
Προσθέτουμε σιγά σιγά όλα τα υλικά, συνεχίζοντας το ανακάτεμα. Αφήνουμε για το τέλος το αλεύρι, το μήλο και τους ξηρούς καρπούς.
Τις σταφίδες τις αλευρώνουμε με 2-3 κουταλιές αλεύρι (απο το ποσότητα την αναγραφόμενη), ώστε όταν ψήνεται το κέικ να μην κάτσουν στον πάτο.
Αφού τα ρίξουμε όλα τα υλικά, τα ανακατεύουμε ελαφρά, να ενσωματωθούν στο μίγμα.
Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε πολύ καλά μια φόρμα για κέικ και ρίχνουμε μέσα το μίγμα. (Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και κουμπωτή φόρμα, στρωμένη με χαρτί αντικολλητικό λαδωμένο.)
Ψήνουμε στους 175 βαθμούς, για περίπου 1 ώρα. Δοκιμάζουμε με την οδοντογλυφίδα, να δούμε αν είναι έτοιμο.
Αφήνουμε να κρυώσει ελαφρά και ξεφορμάρουμε.
Πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.
Καλή επιτυχία!!!!

Tip:

-Οταν φτιάχνουμε κέηκ και δεν θέλουμε να το καταναλώσουμε όλο, μπορούμε να το χωρίσουμε σε μερίδες, να τις βάλουμε σε ξεχωριστά σακουλάκια στην κατάψυξη. Ετσι ξεπαγώνουμε όταν και όσο θέλουμε!!!



Share

10 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Νομίζω ότι πρόλαβα να πάρω το πρώτο κομμάτι για τον καφέ μου!
Μόνο που μου .... ξέφυγε και το έκοψα λίγο μεγαλούτσικο!
Σούπερ το μηλοκεκάκι Εύη μου!!

mia maria είπε...

Αχ, μηλοκεκάκι! Τέλειο! Σιγά μη μείνει να το βάλουμε και στην κατάψυξη!

elen είπε...

Ότι πρέπει τώρα που τα μηλαράκια είναι στην εποχή τους. Τέλειο!!
Ελπίζω να συνήλθες φιλενάδα. Πολλά φιλιά!!

o βασιλιάς του δάσους είπε...

Νιαμμ νιαμμ, σλιαρφ σλιαρφφ…))) είσαι καταπληκτική.

Τα μίλα δίνουν υπέροχη γεύση στα γλυκά..

Στον καφέ (γερμανικο)αν προσθέσουμε μια σταγόνα’’ γκραν μπιέ’’.. είναι τέλειος συνδυασμός.

γαστεροπλήξ είπε...

παίρνω κομματάκι για το καφεδάκι μου!!!!!!! ευλογημένο μηλαράκι, τι μου κάνεις!!!!!!!

Maria B. είπε...

Δεν πιστεύω επειδή αργησα να μην βρώ την μεριδα μου απο αυτό το καλοψημένο κεικ !!!! πολύ μ'αρεσει ο συνδιασμός ζύμης και μήλου, απ'τα αγαπημένα μου !!!

καλό σ/κ

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Ελενάκι μου, σου ξέφυγε, ή χάλασες απο την πολύ παρέα με την Γαστεροπλήξ.... χιχιχιχι
Τα μηλαράκια τελικά εμείς τα τιμούμε στα κεκάκια ε;
Φιλάκια :)))
--------------------------------------

@Μεγαλομαμά μου, πράγματι δεν μένει.. Κάτι οι φίλοι για καφέ, κάτι με το γάλα το πρωί και λίγο σε πακέτο για την δουλειά ε... καταλαβαίνεις!!
Επρεπε όμως να γράψω και εγώ κατι σαν tip χιχιχιχι
Καλό Σ/Κ :)))
------------------------------------

@Ελενάκι μου, είμαι μια έτσι και μια γιουβέτσι :Ρ
Ελα να πιούμε καφεδάκι να φάμε μηλοκεκάκι και να κάνουμε κουσκουσάκι!!!
Φιλάκια σε όλους :))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Βασιλιά της πενείας, καλωσόρισες.
Καταρχήν η φωτο που έχεις στο προφίλ σου είναι μαχαιριά στην καρδιά. Αντε μετά απο αυτή την εικόνα να μιλήσουμε για κέικ και άλλα......
Σ ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια.
Οταν εννοείς "γκραν μπιε" τι εννοείς;
Καλό Σ/Κ :)))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Γαστεροπλήξ μου, να πάρεις όσο θες!!
Και τώρα είναι μόνο η αρχή με τα μήλα και που είσαι ακόμη....
Φιλάκια :)))
--------------------------------------

@Μαράκι, πρόλαβες άνετα, δεν είχαμε πολύ κόσμο σήμερα χιχιχιχιιχι
Είναι πράγματι ένα φρούτο που μαγειρεύεται με πολλούς συνδυασμούς και όχι μόνο στην ζαχαροπλαστική αλλά και στην μαγειρική
Καλά να περάσεις το Σ/Κ :)))

Thalassenia είπε...

Καλή πρόταση για αλλαγή γεύσης από τα συνηθισμένα κέικ.
Καλό χειμώνα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...