Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΓΕΜΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟΝΟ


Τα άλλα γεμιστά του καλοκαιριού. Ελαφριά, με διακριτική γεύση τόνου. Γίνονται με πιπεριές όλων των χρωμάτων αλλά και με άλλα λαχανικά: ντομάτες, κολοκύθια, πατάτες. Δοκιμάστε τα!!!!

Για την παρασκευή τους χρειαζόμαστε:

8-10 πιπεριές πράσινες ή πολύχρωμες
2 κονσέρβες τόνου σε νερό
ρύζι γλασέ ή καρολίνα
άνιθο ψιλοκομμένο
λίγο δυόσμο ψιλοκομμένο
αλατοπίπερο
3/4 φλυτζανιού τσαγιού καλαμπόκι βρασμένο
1 ντομάτα μεγάλη τριμμένη
ελαιόλαδο
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
μαϊντανό ψιλοκομμένο

Καθαρίζουμε τις πιπεριές και τις ετοιμάζουμε για γέμισμα.
Βάζουμε τα υλικά της γέμισης σε τηγάνι. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε στα γεμιστά της μαμάς μου. Η ποσότητα ρυζιού όμως θα είναι 1,5 κουταλιά σούπας για κάθε γεμιστό.
Στο τέλος θα προσθέσουμε το καλαμπόκι και στραγγισμένο τον τόνο.
Γεμίζουμε και ψήνουμε για 1 ώρα περίπου, στους 180 βαθμούς.
Καλή επιτυχία!!!



Share

5 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Διαφορετικά, αλλά πολύ νόστιμα γεμιστά!
Τώρα το καλοκαίρι μπορούμε να γεμίσουμε λαχανικά με ένα σωρό τρόπους, εκτός από τα κλασικά!
Μ' αρέσει η γέμιση με τόνο!
Φιλάκια!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Εύη μου, μου έδωσες μια υπέροχη συνταγή για το αυριανό φαγητό. Έχω πιπεριές για γέμισμα και σκεφτόμουν με τι να τις γεμίσω.
Φαντάζομαι ότι θα γίνει πολύ νόστιμο, αφού ο τόνος μας αρέσει στις σαλάτες γενικότερα.
Θα σου πω τις εντυπώσεις...
Να είσαι καλά,
καλή μας εβδομάδα!

elen είπε...

Υπέροχη εκδοχή για γεμιστά θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε!!! Πολλά φιλάκια!!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Ελενα μου, όντως τα λαχανικά μας μπορούμε να τα γεμίζουμε με ότι θέλουμε, φαντασία να έχουμε.....Και όρεξη φυσικά :Ρ Φιλάκια πολλά!!!

Βασιλική μου,μας αρέσουν πολύ αυτά τα γεμιστά μιας και η γεύση του τόνου είναι διακριτική. Ελπίζω να τα ευχαριστηθείτε και εσείς το ίδιο. Πολλά φιλιά!!!!

Ελενάκι μου, η απουσία σου έγινε αισθητή!!! Κάνε βουτίτσες και για μας που ψηνόμαστε στην Αθήνα..... Να περνάς καλά :)))

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Εύη μου, τα φάγαμε τα γεμιστά με τόνο και τα ευχαριστηθήκαμε πολύ.
Πρόσθεσα λίγο θυμάρι και βασιλικό στα μυρωδικά, συν αυτά που δίνεις στη συνταγή, και έγινε μία πανδαισία αρωμάτων.
Έγινε ένα πολύ ελαφρύ φαγητό τελικά.
Να είσαι καλά
Φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...