Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

ΣΤΡΑΠΑΤΣΑΔΑ ΑΡΩΜΑΤΙΚΗ


Η γνωστή μας στραπατσάδα ή καγιανάς, δηλ. ντοματούλα με αυγά. Οι παραλλαγές είναι πολλές: άλλοι βάζουν πιπεριές, φέτα τριμμένη, άλλοι κρέας καπνιστό ή λουκάνικο. Εύκολο και γρήγορο, καλοκαιρινό πιάτο. Δοκιμάστε το!!!

Για την παρασκευή του χρειαζόμαστε:

4 αυγά
3-4 ντομάτες ώριμες
λίγο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 πιπερίτσα κέρατο ψιλοκομμένη (προαιρετικά)
λίγο μαϊντανό ψιλοκομμένο
λίγο ξερό βασιλικό
λίγη ρίγανη
αλατοπίπερο
λίγη ζαχαρίτσα
τυρί φέτα για το τέλος
λίγο ελαιόλαδο

Για αρχή, ετοιμάζουμε τις ντομάτες. Τις πλένουμε και τις ξεφλουδίζουμε. Με έναν τρίφτη, απο την πλευρά με τις μεγάλες τρύπες, τις τρίβουμε.
Καθαρίζουμε και ψιλοκόβουμε την πιπεριά.
Σε ένα βαθύ τηγάνι, ρίχνουμε τις τριμμένες ντομάτες και τις αφήνουμε σε σιγανή φωτιά για λίγο, να πιούν τα πολλά υγρά τους. Κατόπιν ρίχνουμε το κρεμμύδι και τη πιπεριά. Αφήνουμε για λίγο να βράσουν.
Προσθέτουμε τα μυρωδικά, αλατοπίπερο και λίγο ελαιόλαδο. Αφήνουμε να πάρει βράση το φαγητό μας.
Χτυπάμε σε ένα μπολάκι τα αυγά και τα προσθέτουμε στο τηγάνι με τη ντομάτα. Ανακατεύουμε καλά, να ενσωματωθούν με τα υπόλοιπα υλικά. Συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να ψηθούν καλά, προσέχοντας να μην μας κολλήσουν.
Στο τέλος μπορούμε να τρίψουμε τυρί φέτα και να την αφήσουμε λίγο να λιώσει ή να την ρίξουμε στο πιάτο μας όσο είναι ακόμα ζεστή η στραπατσάδα.
Τρώγεται ζεστή αλλά και κρύα.
Καλή επιτυχία!!!!



Share

9 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αγαπημένο εύκολο και γρήγορο,
ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ!!!!!

ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΟΣ ΑΡΙΣΤΑΙΟΣ είπε...

Από τα αγαπημένα μου.

έρρωσθε και ευδαιμονείτε

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Η μητέρα μου έβαζε, όταν είχε και δύο φετούλες παστουρμά φιλέτο, ψιλοκομμένο. Άλλη γεύση...
Εγώ την κάνω και με άνιθο, αντί για βασιλικό.
Η λύση όταν γυρνάς από διακοπές και δεν έχεις τίποτα, προκειμένου να αποφύγεις το fast-food. Ξέρω που το λέω!!!
Καλησπέρα και από εμένα.

mia maria είπε...

Welcome back κορίτσι! Μια χαρά το φαγητάκι!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Και ζεστή και κρύα, πάντα αγαπημένη η στραπατσάδα ή καγιανάς όπως συνηθίζουμε να το λέμε εμείς!
Φιλιά!

bloggertips.gr είπε...

πω πω.να τα βλεπω και να μην μπορω να τα φαω.κοιτα να δεις.Εύη κάτι πρέπει να κάνεις να τα τρώμε απευθείας από το blog σου δίχως να μαγειρεύουμε γιατί εμείς οι άνδρες(εγώ προσωπικά)βαριόμαστε την μαγειρική.μπορείς να με προσλάβεις σαν δοκιμαστή των φαγητών σου?

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Η αγαπημένη μου εύκολη και νόστιμη λύση του καλοκαιριού, τρελλαίνομαι!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Φιλαράκια, εγω ουτως ή άλλως μαγειρεύω για την οικογένεια..... Οπότε όποιος θέλει να περνάει για μεζεδάκι και παρεούλα, ευπρόσδεκτος με όλη μου την καρδιά. :)))

Νίκη είπε...

Αγαπημένο πιάτο που δεν ξεχνω ποτε...
μου θυμίζει την γιαγια μου που την εχω μακρια!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...